Zachęcam do obejrzenia mojej galerii wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl i którym bliska jest twórczość artystyczna, lub poszukujących oryginalnego prezentu czy pamiątki.
Prezentowane prace są na sprzedaż bądź na zamówienie. Na żywo można je zobaczyć w Ośrodku "Jagoda" w Czerwonej Wodzie - naszym leśnym zakątku,
na skraju Borów Dolnośląskich. Warto nas odwiedzić.
ZAPRASZAMY!

wtorek, 12 lipca 2011

Zamówienia w czerwieniach

Sprzedane - zamów podobne

Od mojej stałej klientki dostałam zamówienie na spinkę do włosów, pasującą do wcześniejszego zestawu. Wykorzystałam mechanizm ze starej spinki i ozdobiłam go szkłem weneckim, naturalnym czerwonym koralowcem i innymi koralikami. Całość przymocowana specjalnym, jubilerskim klejem. Cena: 12zł





Drugie zamówienie (od innej Pani) to wisior z czerwonej ceramiki, podobny do modelu prezentowanego w zeszłym roku (porównaj tutaj). Niestety, nie mogłam już nigdzie dostać ciętej muszli szarej, zastąpiłam ją więc metalowymi, młotkowanymi ogniwami i asymetryczną zawieszką. Surowe w formie stanowią kontrast do idealnie gładkiego szkliwa ceramicznych kulek i oliwek. Długość wisiora ok. 45cm x 2, regulacja karabińczykiem. Cena: 35zł. 
W celu odebrania/wysyłki zamówienia proszę o wcześniejszy kontakt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz