Zachęcam do obejrzenia mojej galerii wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl i którym bliska jest twórczość artystyczna, lub poszukujących oryginalnego prezentu czy pamiątki.
Prezentowane prace są na sprzedaż bądź na zamówienie. Na żywo można je zobaczyć w Ośrodku "Jagoda" w Czerwonej Wodzie - naszym leśnym zakątku,
na skraju Borów Dolnośląskich. Warto nas odwiedzić.
ZAPRASZAMY!

czwartek, 15 września 2011

Wymarzone pudełko


Ponieważ jestem namiętnym graczem karcianym, dawno już wymarzyłam sobie dla moich talii porządną oprawę. Dopiero ostatnio udało mi się zamówić surowe, drewniane pudełko, wykonane specjalnie na wymiar. Ozdobiłam je w technice decoupage, jednym z ulubionych motywów G. Klimta - "Pocałunek". Wykończyłam złotą farbą, poprzecierałam, nałożyłam kilka warstw lakieru na lustrzany połysk. W rezultacie pudełeczko wygląda bardzo interesująco, a przy tym moje kraty mają domek z prawdziwego zdarzenia. 
Do wiadomości zamawiających podobne: koszt wykonania ok. 20zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz