Zachęcam do obejrzenia mojej galerii wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl i którym bliska jest twórczość artystyczna, lub poszukujących oryginalnego prezentu czy pamiątki.
Prezentowane prace są na sprzedaż bądź na zamówienie. Na żywo można je zobaczyć w Ośrodku "Jagoda" w Czerwonej Wodzie - naszym leśnym zakątku,
na skraju Borów Dolnośląskich. Warto nas odwiedzić.
ZAPRASZAMY!

niedziela, 6 stycznia 2013

Ozdobny Manekin

Sprzedane - zamów podobne 

Dawno miałam to w planie, aż w końcu zrobiłam - mój pierwszy "zdecopuagowany" manekin. Zawędrował on dla pewnej wyjątkowej osoby i włożyłam w niego dużo serca, pracy oraz czasu. Efekt końcowy - przynajmniej dla mnie - bardzo zadowalający.
Styropianowy korpus został zagruntowany specjalną pastą, następnie pomalowany, ozdobiony motywem kwiatowym, ze szczegółami w fioletowym odcieniu i kilkukrotnie zalakierowany. Całość zamocowana została na drewnianej podstawie z metalowym rdzeniem, którego wysokość można regulować. 
Gotowy manekin spełnia się zarówno w roli dekoracyjnej jak i praktycznej. Wys. ok. 160cm. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz